Booking
Kontormedarbejder

Vi søger en erfaren og serviceminded assistent

Brænder du for en alsidig hverdag med varierende administrative opgaver indenfor personale og løn, og trives du i rollen som serviceminded blæksprutte, der skaber gode relationer internt som eksternt på din arbejdsplads, så er du måske vores nye medarbejder.
 
Vi søger en erfaren og serviceminded assistent med tiltrædelse snarest muligt.

Om os 
Odense Idrætspark er en kommunal institution, som driver 9 idrætsanlæg samt 5 svømmehaller, 1 friluftsbad og 1 havnebad. 
 
Vi søger en kompetent, energisk og serviceminded medarbejder med erfaring og interesse for at arbejde med løn- og personaleforhold samt andre forefaldende opgaver i en moderne, effektiv og serviceorienteret institution.
 
Som en del af et administrativt team, får du i tæt samarbejde med dine øvrige 3 kolleger, en alsidig stilling, hvor I sammen strukturerer og planlægger såvel egne som afdelingens fælles arbejdsopgaver.
 
Om jobbet
Opgaverne omfatter primært:

  • Løn- og personaleadministrative opgaver, herunder forberedelse af stillingsopslag, indhentelse af attester, udarbejdelse af ansættelsesbreve, oprettelse af medarbejdere samt løn- og fraværsindberetninger. Journalisering på personalesager samt understøttelse af ledelsen bl.a. ved udarbejdelse af vejledninger
  • Indkøb
  • Håndtering af fællespost
  • Kørsel 1 gang ugentligt for afhentning af regnskaber fra svømmehaller samt sørge for vekslepenge
  • Forefaldende opgaver, herunder medvirke i løsning af afdelingens øvrige opgaver indenfor økonomi og booking samt kundebetjening  

Om dig
Du har en relevant administrativ baggrund, gerne en kontoruddannelse og har erfaring indenfor løn- og personaleområdet. Du kan lide at tage ansvar for dit arbejde og trives med varierende arbejdsopgaver, praktiske såvel som administrative.
 
Vi forventer, at du

  • har erfaring i lønsystemer og gerne Silkeborg Løn (SD)
  • har gode formidlings- og samarbejdsevner
  • besidder en stor faglighed og en sund dømmekraft
  • er villig til at udvikle dine kompetencer
  • er positiv, har et smittende humør og ser muligheder frem for begrænsninger 

Som person er du serviceminded, detaljeorienteret og struktureret. Du er fleksibel, og det falder dig naturligt at varetage forefaldende opgaver i løbet af dagen.
 
Vi tilbyder
Et spændende og afvekslende job i en udviklingsorienteret organisation. En arbejdsplads fyldt med aktiviteter og mennesker, hvor du vil få en stor kontaktflade såvel internt som eksternt. Et godt kollegialt netværk og et godt socialt miljø.
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation
Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid udgør 37 timer. 
 
Vil du vide mere?
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Gitte Riding på 6551 5387 eller mail gri@odense.dk

Det praktiske
Ansøgningsfrist tirsdag, den 20. februar 2018, kl. 12.00.
Samtaler forventes afholdt tirsdag, den 27. februar

Søg stilling

Del siden: