Spring til indhold
Luk

Odense Idrætshal

Med fokus på løbende tiltag og andre moderniseringer, står Odense Idrætspark i dag særdeles godt rustet,
i forhold til at kunne afvikle både større og mindre idrætsbegivenheder - ikke mindst i idrætshallen.

De mange ændringer har dog ligeledes medført mange spørgsmål, hvor vi på det seneste har bemærket, at det ofte er de samme spørgsmål der trænger sig på for anlæggets brugere. Derfor har vi fundet det belejligt, at opsummere de hyppigst stillede nedenfor.


    Adgangsbetingelser

Professionelt foto- og videoudstyr må ikke medbringes til koncerter i Odense Idrætshal. 

Dette gælder ligeledes mad og drikkevarer, samt klapstole og liggestole.


    Aflysninger i Idrætshallen

Desværre er vi med jævne mellemrum nødsaget til at aflyse individuelle træningstider i Idrætsparken (hal I, hal II, gymnastiksal, kombisal + styrketræningslokale), når der skal gøres plads til et større arrangement. 

Vi forsøger dog altid at holde vores brugere opdateret på området, og den bookingansvarlige vil altid få besked først.


    Praktisk information til arrangører

  Har du spørgsmål ifm. afholdelse af arrangementer i Odense Idrætshal, så er der hjælp at hente nedenfor.
Her kan bl.a. findes oplysninger om den generelle opsætning af Idrætshallen, flugtvejsplaner, hvad du generelt bør være opmærksom på mm.

Praktisk information til arrangører


    Hvordan finder jeg min plads i Idrætshallen?

Med plads til 3.000 tilskuere, er det ikke altid lige nemt at finde sig til rette, på den plads man har betalt for. 

For at lette denne process, finder du nedenfor en oversigt over pladsfordelingen i Odense Idrætspark:
Oversigt over pladserne i Idrætshallen  (husk at du kan zoome ind ved at trykke på forstørrelsesglasset med +)


    Forplejning

Forplejning i forbindelse med arrangementer og møder, bestilles hos forpagteren af Caféen:
Inge Olsen: io@odensehaandbold.dk (tlf. 20 33 67 22)